torstaina, joulukuuta 29, 2005

Mulla on neulomisdepis.=( Palelee ja väsyttää. Kaikki fiksut eläimet on talviunilla. Ihmiset eivät ole fiksuja eläimiä. Ideoita ois kyllä, mutta luvassa on liikaa sellaista peruskauraa, kuten nuo tumput, että ei innostaisi niitä neuloa! Mä haluan kilon Chili-pörrölankaa josta olen jo päässäni alkanut suunnittelemaan fantasianeuletta.
Hirveä aika vuodesta kun ihmiset ovat lomilla! Niin myös yhteistyökumppanini ja lankasponsorini. Kaikki asiat seisoo ja minä murjotan täällä malttamattomana!

Lisäksi ilkeä sivupersoonani istuu olkapäällä ilkkumassa että musta ei ole mihinkään, olen suuruudenhullu ja kuvittelen itsestäni liikoja. *liiskaa inhottavan sivupersoonansa oven väliin*

5 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

aivan, liiskaa se!

3:53 ip.  
Blogger Tiina said...

Ja hypi päällä. Hyvä! Just noin! :D

4:09 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Ja kun olet noin pätevästi sen liiskannut, harjaat sen jonnekin ulos koko talosta, ettet enää vahingossakaan sitä nää. :)

4:50 ip.  
Blogger Susanna said...

Tuu meillekin liiskaamaan se :D

Mikä siinä onkin että aina huvittais tehdä jotain muuta ku sitä mitä pitäs :/

5:12 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Tee jotain mukavaa ja innoittavaa, kuten vapaalankahuovutusta... Kyselit tekniikkaani, lisäsin pikaohjeen blogiini.

9:34 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home