torstaina, marraskuuta 24, 2005

Martsuli lähetti vastahaasteen: Päähänpinttymäsi neulojana

Jaa-a. Onkos minulla sellaisia? Saattaisi olla muutamista asioista, esimerkiksi siitä etten osaa enkä opi suunnittelemaan muunlaisia neulepaitoja ja- takkeja kuin raglanhihaisia. Kynnys tehdä pitsikuviota jos tulee kavennuksia ja levennyksiä on myöskin korkea, joskin olen ihan menestyksellisesti sellaistakin kokeillut.

Sekin lienee jokin päähänpinttymä etten koskaan ole neulonut ohjeista enkä neulo! ;D Tämä siksi, että neulomisessa suurimpia viehetyksiä minulle on neuleen suunnittelu. Kaikkein kutkuttavinta on muuttaa ideaa kesken neuleen! Minun luomukseni! Voin tehdä mitä haluan!=)

Emmä tiedä onko muita päähänpinttymiä.. Olen kai aika vapaamielinen neuloja vaikka muuten elämässäni pidänkin arvoja ja raameja kunniassa.

Minä muuten keksin uutta käyttöä koetilkuille, joita en enää tarvitse.(mm.Firma, jolle en enää suunnittele). Lapset saivat ison nukkekodin ja koetilkkuja on siellä päiväpeittoina ja mattoina. Huovutetut käyvät oikein hienoista villamatoista! Olisi aika mukavaa neuloa ohuesta langasta ohuilla puikoilla nukeille villavaatteita. Meillä on nyt lasten kanssa yhteinen harrastus: Nukkekotileikit!=D