sunnuntaina, lokakuuta 30, 2005

Mä tahdon!

Mä tahdon neuloa!
Antakaa mulle heti puikkoja ja lankaa!

Sillä jos en niitä saa.
alkava jalat liikehtiä hermostuneesti

Tiuskin kaikille kun vieroitusoireet ovat niin kovat.
kittaan kahvia, syön suklaata, mutta ei se auta

Siihen ei auta kuin puikot tai koukku sekä lanka.

Mä haluan suunnitella neuleita. Mun tarvitsee tehdä sitä.

Mua inspiroivat Sandnesin langat. Voisin yhdistellä uutuuksia Soft Mohair, Mirelle ja Chili yhdessä Kitten Mohairin kanssa. Voi kun pääsisi pian hommiin! Mulla on iso läjä niistä luonnoksiakin valmiina.

Marjut: Aloin neuloa siitä tuomastasi pätkävärjätystä ruksea/punaruskeasävyisestä villalangasta kaksinkertaisena Luukakselle myssyä, jonka huovutan. Toivottavasti pääsen pian postaamaan kuvaakin.

Voisiko joku tietävä muuten kertoa mulle hattujen kokoja. Siis minkälainen päänympärysmitta on minkäkin ikäiselle lapsille tarjoitetuissa hatuissa? En löytänyt netistä tietoa.

6 Comments:

Blogger laurar said...

Moi. Voin laittaa sulle postipostissa kopion vanhanaikaisesta neuvolan päänympäryskäyrästä. Nykyäänhän ne kaik on koneella.

10:35 ip.  
Blogger Susanna said...

pipojen koot kannattaa sitten aina merkitä sentteinä eikä vuosina. Ja koot parin sentin välein. ompelukaavalehdistä voi vähän lunttailla, että minkä kokoisille mitäkin on tarkoitettu. n.40cm vauvat, 46cm alle pari vuotiset, 52-54cm alle kouluikäiset. Ja sitten se kasvu tasaantuukin kai, uskoisin että 54cm pipo mahtuu jokaiselle ala-asteikäiselle, ja melkein jokaiselle aikuisellekin :D

8:13 ap.  
Blogger Nimuel said...

Laura! Pistä vaan. Meilaa mulle kun en muista onko sulla mun osoite. Maksan kyllä postikulut.

Susanna: Kiitos! Noin mä ajattelinkin, että ensisijaisesti koon ilmoitan sentteinä yhteen salaiseen projektiin.

9:58 ip.  
Blogger laurar said...

On mulla sun osoite, kun silloin lähetin sille sun ystävän pikku-ukolle jonkun pikkupipan. Höh, eihän parille kopiolle nyt paljon postimaksua tuu, annan olla :)

8:36 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Tuskin maltan odottaa! (Ja onnea korukurssille, se kuulostaa hauskalta.)

9:22 ap.  
Blogger laurar said...

Eipä kestä. Niitä käyriä ei saa sit tulkita liian ryppyotsaisesti. Niiden mukaan minäkin olisin pituuteni puolesta pienikokoinen 16 v. poika :)

11:35 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home