sunnuntaina, elokuuta 14, 2005

Tunnustan pari noloa juttua.

Viime aikoina ei oikein ole futannut tuo neulominen. Kaikki mallit, joista aijoin kirjoittaa ohjeet Ullaan ovat mielestäni jotenkin epäkelpoja ja ne pitäisi fiksata uusiksi. En ehdi.=( Lisäksi tein mielenkiintoisen haastattelun eräästä lanka-alan gurusta ja hän vastasi käsin kirjoittamalla. Mulla ei ole enää alkuperäisiä kysymyksiä tallessa enkä osaa tulkita hänen käsialaansa. Luulen, että multa ei irtoo mitään juttua seuraavaan Ullaan!=o

Olisin niin kovin tahtonut tärkeillä/ilostuttaa teitä edes parilla jutulla ja ohjeella. No, ehkä tässä vielä jotain ehtii. Harmi kun en ymmärrä virkkauksesta mitään. Virkattuja hattuja on monia kivoja ja onnistuneita. Kaikkia en ole edes ehtinyt postata tänne blogiin. Mä vaan en tiedä mitä mä virkkaan. Kaikennäköistä virkattua pintaa olen itsekseni opetellut tekemään, mutta onko ne sitten kiinteitä silmukoita, puolipylväitä, pylvähdyksiä? Äh! Em mie tiiä niist mittää!

Ehkä mie saisin jonkinlaisen ohjeen kirjoitettua "Copper Ladystä".. Mene ja tiedä..

4 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Ihan sama homma noiden ulla-asioiden kanssa... Ja jotenkin taas tuntuu ettei mitään ehdi vaikka todellisuudessa ihan hyvin ehtis kun vaan tekis. Ja ärsyttää kun aina päätän kirjoittaa ohjeen siististi ylös, niin sitten unohdan ja ajattelen että kyllä mä nyt jälkeenpäin muistan monta niitä kavennuksia milloinkin oli...blah

ja joo, kyllä se olen minä, susanna, en vaan jaksa kirjautua :/

6:11 ip.  
Blogger Nimuel said...

*futasee Suskia ahterille* Nyt menet siitä ohjeita kirjottelemaan etkä vaan meinaa!;D Saat sitä paitsi alkaa mun suomentajaksi jos kukaan suomalainen firma ei kiinnostu mun malleista. Mä myyn ne sitten sähköpostitse ulkomaille...;D

7:49 ip.  
Blogger Nimuel said...

.. äh! siis saat kääntää ohjeet enkuksi ja tehään ne vaikka sitte Norosta yms....;D

7:50 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Sinulla on kyllä ilahduttavan luova ote ja hienoja juttuja saat aikaiseksi! Viimeisin lapsen neuletakki on esimerkiksi uskomattoman hieno, samoin kaikki lasten hatut, mitä olet tehnyt.

Olen itsekin havainnut, että dokumentointi olisi kyllä hyvä juttu, mutta ainoa mitä itse onnistun kirjaamaan ylös, ovat listoja asioista jotka ovat kesken, jotka pitäisi tehdä, jotka haluaisin tehdä jne. :-)

Tanja

12:44 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home