sunnuntaina, tammikuuta 23, 2005

Mie oon ollu aika laiska..

Paljoa ei ole taas tullut neulottua. Teddyliivin etukappale on valmis. Aloitin juuri takakappaletta. Musta tuntuu, että siitä on tulossa loistava! Teddy on ihan kyllä mun lanka. Kaikki, mitä siitä olen suunnitellut, ovat tähän mennessä onnistuneet hyvin. Saakohan sitä jatkossakin vai onko sen valmistus lopetettu?

Luukakselle pitäisi tehdä villasukat. Ajattelin duunata ne samasta sinisestä Isoveli-langasta, josta palmikkopuserokin on tehty. Siitä ei ole vielä kuvaa, koska minä saamaton laiskimus en ole saanut aikaiseksi ostaa siihen nappeja. Tuleekohan enää tänätalvena edes pakkasia? Odottelen niitä vain siksi, että saisin laittaa Luukakselle uuden palmikkopaidan päälle. ;D

Huomenna ollaan Susannan kanssa suuntaamassa Helsingin lankakauppoihin. Saa nähdä mitä ehditään juoruamiselta ja syömiseltämme shoppaamaan.

4 Comments:

Blogger Ziina said...

Me täällä odotellaan raporttia malttamattomana...Olikos tämä nyt eka livetapaaminen?

12:43 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Hauskaa shoppailua! Olen kade, lankashoppailu piristäisi tylsähköä päivää... Mutta pitäisi yrittää oikeasti vähän hillitä itseään. :) *syvä huokaus*

Kristel ja aika paljon lankaa

1:32 ip.  
Blogger Susanna said...

Juu tämä oli ensimmäinen livetapaaminen. Ja mukavaa oli! Odottakaapas vaan kun näette hankintamme!

Kristel, Menitassa on kaikenlaista sen verran edukkaasti, että itsehillintä on mahdotonta :)

5:58 ip.  
Blogger Nimuel said...

Olipas kivaa! Ajattelin huomenna kuvata langat luonnonvalossa ja postata vasta sitten.

6:23 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home