tiistaina, elokuuta 01, 2006

Olen täällä neulonut hiki hatussa salaista työneuletta, joka valitettavasti myöhästyi TT:n nettisivuilta. Neulojani on ollut sairaana eikä terveydentilansa vuoksi voi neuloa, joten tarvittiin erikoisjärjestelyjä. Pahoittelen ohjeen myöhästymistä! Sen piti ilmestyä heinäkuussa. Eihän noille sairastumisille voi mitään.

Sen verran voin paljastaa neuleesta, että lankana On 100% raakasilkki, Kokon. Sitä on kyllä ihana neuloa. Ensin se tuntuu hieman kovalta, mutta pehmenee pian käsissä. Eniten olen ollut yllättynyt sen riittoisuudesta. Lasten neuleliiviin näyttäisi riittävän 100-150g! Nyt olen jo paljastanut riittävästi. ;D Kuvia tulee myöhemmin.

Olen ollut viime aikoina hirvittävän laiska neulomaan. Elämässä tapahtuu kaikenlaista, joten keskittymiskyky on huonompi kuin tavallisesti eikä se minulla muutenkaan ole normaali. Olen tutkimuksissa Meilahdessa neuropsykiatrian klinikalla. Tuli diagnoosiksi mikä tahansa, olen päättänyt kääntää poikkeavuuteni voitokseni.

Tieni kohti suunnittelijan uraa on vasta alussa, mutta näyttää hyvältä. Olen saanut paljon rohkaisevaa palautetta ja rakentavaa kritiikkiä. Olen onnellinen ja minulla on huikean paljon ideoita.