lauantaina, helmikuuta 19, 2005

Salainen ystävä- systeemi meillekin?

ketä inspais tulla mukaan salainen ystävä-projektiin? Ilmoittautuisitte minulle sähköpostitse ja minä arpoisin parit. Parit hieman tutustuisivat toistensa lankamakuun ja sitten lähettäisivät toisilleen paketit, jotka sisältäisivät vaikka 15 eurolla lankaa ja jotain muuta neulomiseen liittyvää.(tarvikkeita, välipalaa neulomisen lomassa, kirjallisuutta yms.) Sitten kun paketit ovat saapuneet, onnellinen vastaanottaja voi esitellä ne blogissaan.
Mulla ei kyllä ole paljoa hajuakaan miten toi nordic-versio toimii, mutta tällainen ehdotelma minulla.

Kiinnostuneita? Parannusehdotelmia ideaan?

Homma voisi startata hamsterikuukauden jälkeen 16.3

14 Comments:

Blogger Mari said...

Hiphei, mä ainakin olisin innostunut lähtemään tähän mukaan. Suorastaan kateellisena olen lueskellet muiden juttuja salaisista ystävistä :)

7:53 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Yes, mää tuun kans mukaan! En saanut aikaiseksi ilmoitettua itseäni viimeks alkaneelle Nordic secret friend kierrokselle, joten kotimainen versio tästä ois tervetullut ;-D
-Terde

8:06 ip.  
Blogger Susanna said...

mä kans voin tulla mukaan! Se nordic hommelihan menee niin, että eka lahja on jokin pienempi, toka ja kolmas isompia ja neljäs jotain itse tehtyä. jotenkin näin, en mie oikein muista. ja joka kerralla siis eri ihmiselle.

Ehkä siihen voisi liittää jotain syvällisempääkin tutustumista? Kerro 100 asiaa itsestäsi? ;)

1:49 ip.  
Blogger vikke* said...

Moikka!!
Vuoroin vieraissa, tulin kurkkaamaan blogiasi :)

Heti alkuun törmäsin mielenkiintoiseen "salainen ystävä" systeemiin. Kuulostaa aika kivalta.

Olen niin vihreä vielä sekä blogi- että neuleasiassa etten tiedä voisko mukaan tälläinen satunnainen neuloja päästä? :-o
Mutta jos huolitte niin toki mukana olen :D

Voisko paketissa olla jotain myös esim. huovutukseen tai muuhun askarteluun liittyvää? Jos ihminen tutustuis eka toisen blogiin ja kattoo mitä tykkää väkertää ja sen pohjalta haalii paketin? Vai menikö tää idis jo koko systeemin ulkopuolelle *kyselee vihreänä* :)

3:05 ip.  
Blogger Susanna said...

Vikke, sillain ainakin tuo nordic hässäkkä toimii, että siellä voi olla vähän kaikenlaista. ensin täytettiin sellainen lomake mihin sai laittaa että ei vaikka voi sietää pinkkiä ja että haluaisi kaulaliinan... sitähän voitais kimpas miettiä että mikä se jutun juju olis :D

4:07 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Tää haluais kans osallistua, sit kun ihan suomalainen versio pyörähtää käyntiin. Mut täl ei oo (vielä) omaa blogia, jonka kautta tähän vois tutustua, joten kannatan lomake-systeemiä. -niki

5:50 ip.  
Blogger Nimuel said...

Kiva, että kiinnostusta ilmenee. Kristeliltäkin tuli sähköpostitse hyviä ideoita. Suunnittelen, hieman mietin ja julkaisen valmiin formaatin lähiaikoina. Sitten alan ottamaan vastaan virallisia ilmoittautumisia sähköpostitse.=)

6:58 ip.  
Blogger Riksu said...

Minäkin olen halukas ilmoittautumaan mukaan...

11:57 ap.  
Blogger Pia Nore said...

Tahdon mukaan minäkin!
Vaikken neuleblogia enää pidäkään, niin kotisivut kyllä löytyy, siis neulesivut:-)

Pia T

12:51 ip.  
Blogger Hanna said...

Kuulostaa todella kivalta. Jos mäkin saisin pian virallisesti noi "omat sivut" tehdyksi ja avatuksi. Mut mukana olen !! Kaikkea täytyy kokeilla ! Hanna L.

2:20 ip.  
Blogger Kati E said...

Kuulostaa ihan hyvältä. :)

8:32 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Kuulostaa upealta ajatukselta!
Lähtisin enemmän kuin mielelläni mukaan, jos vain saadaan homma pyörimään!

10:19 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Hei! Olen lukenut tästä salainen ystävä-jutusta. Olisin todella kiinnostunut. Mulla on neulesivut tekeillä. Ei vielä netissä. Ilmottaudun siis mukaan.

T: KirsiJ

3:19 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Minuakin kiinnostaisi kovasti tuo salainen ystävä juttu:) Mutta onnistuuko osallistuminen vaikka en omista blogia..? -Hanna

6:30 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home