lauantaina, helmikuuta 26, 2005


Miljoonat kiitokset Anne V:lle näistä ihanista langoista. Ovat todellakin ihan meikäläisen makuun. 100% merseroitua puuvillaa. Teen niistä kesäksi jotain kivaa lapsille. Posted by Hello

Billions thanks Anne V for these lovely yarns. These are really my colours! 100% merserized cotton. I will make somethinf nice for the kids from these.

Minä olen niin otettu viimeaikoina saamastani kiltteydestä, huomaavaisuudesta ja vuokseni nähdystä vaivasta. Ensin Kati lähetti minulle ylimääräiset Maxima-lankansa, sitten Terde jeesasi kun multa loppui ruskeankirjava Teddy ja nyt lähetti Anne nämä, ihan tuosta vain, kiltteyksissään.=)
Olette te kyllä aika mahtavia tyyppejä. Aijon ottaa teistä mallia solidaarisuudessa, tiedättekös sen?=D

2 Comments:

Blogger Kati E said...

Ohhoh, mä olen ihan hämmästynyt. :O En koe itseäni mitenkään mahtavaksi tyypiksi. Tavalliseksi työssäkäyväksi, neulovaksi, jumppaavaksi ja kiroilevaksi perheenäidiksi vaan. ;)

Mutta Ninni, kiva, että voin ilahduttaa sinua (sinä sait langat!) ja samalla ilahdutin miestäni (ne langat poistuivat meidän taloudesta!).

Totean vain, että jos voin joskus tehdä jotain todella pientä toisen hyväksi, teen sen mielelläni. Hiukan sama ajatus kun elokuvassa Anna hyvän kiertää. ;)

9:45 ip.  
Blogger AnneV said...

Hoppista, nehän tuli nopeasti! Sorry, että pari vyötettä jäi uupumaan - olin jossain täydellisyydentavoittelupuuskassa liimannut ne jo inspiraatiovihkooni. Kaikki on kuitenkin samaa erää. Piti käyttää ne yhteen vähän marimekkovaikutteiseen kuvioon, mutta värisävyt ei vaihdu tarpeeksi nopeasti sopiakseen siihen...ja kun sulla tuo mielikuvitus laukkaa ja määrät+värit sopis just lasten vaatteisiin, niin...

Mutta ihan samoilla linjoilla olen kuin Kati: mitäs noista - kyllä ne kaikki tasoittuu ennen pitkää. Just semmoista pienillä asioilla toisen ilahduttamista maailmassa sais olla enemmän.

10:37 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home