perjantaina, helmikuuta 03, 2006

Hei kiitos ihan hirveesti kaikille tsempittäjille! Otan vaarin Soilen sanoista ja harkitsen tarkkaan mihin voimavarani riittävät ja mitä todella oikeasti tahdon. Terden salaperäiset sanat osuivat ja upposivat. Minä olen vakaasti päättänyt, että jos kerran töitä pitää tehdä niin teen juuri sellaista työtä kun haluan, mikäli se vain päätäntävallassani on ja tässä maailmantilanteessa ja tällaisessa valtiossa se aika pitkälti on.

Jaanalle ja Katjulle myös kiitoksia tsempityksestä!
Askartajalle nyt melkein päivittäin tilitänkin suunnitelmiani. Hän oli jopa nähnyt unen bisneksistäni. Tosin siinä unessa olin ihan toisella alalla: Olin tekemässä isoja kauppoja menestystä niittäneestä hämyisestä kauhufilmiliikkeestäni, jota olin jo monta vuotta pyörittänyt! ;D

Liikeneuvottelut menivät oikein hyvin. En vain vielä ole ihan vakuuttunut itsekään kannattaako minun perustaa niin isoa firmaa kuin mitä olen yhteistyökumppaneitteni kanssa suunnittelemassa. Vaarana on ettei minulla jää tarpeeksi aikaa itselleni tärkeille hengellisille toimille, perheelleni ja taiteen tekemiselle. Saattaa olla, että hyvänä kompromissina teen vähän pienemmän liiketoiminnan.

Paljastan jotakin: Minulla on tälle vuodelle jo ainakin kahden neulemalliston suunnittelu. Yksi on pienimuotoinen asustemallisto ja toinen isompi puseroita ja liivejä sisältävä mallisto. Haaveilen myös kirjasta, jossa olisi suunnittelemiani malleja.

1 Comments:

Blogger Soile said...

Niin, joskus on parempi aloittaa vähän pienemmästä ja suurentaa ajan myötä. Turhan isoa palaa ei kannata kerralla haukata, bisneshommat kun eivät aina ole sitä autuutta vaan myös rakaa työntekoa. Mutta jos on tarpeeksi hyvä idea ja konsepti ja taitoa toteuttaa ne niin varmasti pärjää. Tsemppiä!

8:51 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home