tiistaina, tammikuuta 31, 2006

Tiättekö mitä?

Mulle kuuluu aika jännittäviä! Huomenna mulla on lankoihin ja neulomiseen liittyvät ISOT liikeneuvottelut. Tänä vuonna aijon toteuttaa yhden haaveistani. Se on vain maallista mammonaa, mutta se liittyy siihen että olen päättänyt seurata "sydämeni ääntä", mitä tulee ammatilliseen urakehitykseeni. Heittaydyn, mutta lasken tarkkaan kustannukset.

Teen tilaa elämässäni taiteelle, käsityöläisyydelle ja suunnittelulle, vaikka se vaatiikin, ainakin toistaiseksi taloudellisia uhrauksia.

Ehkä joskus vuosien päästä tätä aikaa voi muistella nostalgisesti: "Kyllä me silloin neulottiin. Silloin 2000-luvun alussa jälleen ymmärsimme käsillä tekemisen tärkeyden ja arvon." Haluaisin muistella ylpeänä sitä, että olin mukana kehittämässä uudenlaista käsityökulttuuria. Sitä mikä on jatkumo menneeseen ja silta tulevaisuuteen. Se on juuri tämä aika kun neuleblogit nousivat suosioon.

5 Comments:

Blogger minka said...

Onnea neuvotteluihin! Kerro sitten heti miten meni!

9:46 ip.  
Blogger Soile said...

Onnea suunnitelmillesi Ninni! Olen iloinen puolestasi että pystyt/uskallat toteuttaa unelmiasi. Muista myös jättää aikaa itsellesi ja olla välillä tekemättä yhtään mitään, niin jaksat. Itseään on turhaa vetää piippuun.. täällä vanha täti väkyttää :)

8:34 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Isosti onnea toivottelen minäkin!

2:09 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

M e n e s t y s t ä !

10:35 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Menestyt takuulla! Olethan jo tehnyt sisäisesti siirron seuraavalle kierrokselle kohti suurempaa hyppyä... Onnea! -Terde

10:32 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home