keskiviikkona, heinäkuuta 27, 2005

Miten ihmeessä mä aina saan itteni kaikenlaisiin ihan ufoihin tilanteisiin? Mä haluaisin tehdä kampaajantöitä ja haku on päällä. Sitten kuitenkin haluan myös neuloa, suunnitella neuleita, tehdä koruja, maalata. Korukursseja ja painonhallintakursseja on myös suunnitteilla. Mä haluan tehdä kaikkea mihin into vetää! Freelancerina tietenkin ihan mahdollista.

No niinkuin jotkut tietävät, minut on pyydettu kädentaidot-messujen yhteydessä pidettävään Neule On Irti-tapahtumaan puhujaksi. Jännittää ja innostaa ihan kamalasti. Mitä mä puhuisin? Menisinkö vaan lörpöttelemään höpöjä neulomisesta. Oon kova puhumaan vai pitäiskö kirjoittaa ihan puhe. Puhetekniikan salat on mulle ihan tuttuja, mutten ikinä ole puolen tunnin puhetta pitäny! Siis oikeesti. Mä tarviin sinne sitten kannustusjoukkoja! Helpottaisi, että siellä on netistä ja IRL tuttuja ihmisiä yleisössä. Pitäisi puhua hauskasti ja innostavasti. Mitä jos onkin täydellinen fiasko koko juttu ja meenkin ihan kipsiin siellä lavalla. Extempore-puhe voisi olla just mun tyylinen, mutta kun pitäisi puhua kumpanakin päivänä. Jos nyt joku Helskystä lukee tätä niin nyt olisi pari kannustuksen sanaa paikallaan tälle panikoivalle taiteilijasielulle.;D

3 Comments:

Blogger Tiina said...

Ninni pää pystyyn nyt! Puheen osaat ihan varmasti pitää. Suunnittele puhe, mutta älä kirjoita sitä. Kyllä sinä osaat! Sinähän se olet oman neuleharrastuksesi asiantuntija!

2:54 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Aika ja paikka esille niin varmasti tullaan kuuntelee ja kannustamaan! Tarkoitus on kuitenkin tuonne messuille tulla niin mikä ettei juuri sun puheen aikana :D

(ja lapulle ylös aiheita mitä aiot puhua niin ei tule ajatuskatkosta yleisön edessä)

3:23 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Kerrot vaan reippaasti omista kokemuksistasi. Aika monilta ovat käsityöt jääneet, koska muistot kouluvuosilta ovat niin huonoja. Kerro onnistumisistasi ja mahdollisista epäonnistumisistasi, erilaisista materiaaleista jne. Ranskalaisilla viivoilla pääkohdat lapuille, mutta ole valmis myös mukautumaan yleisöön (kysymyksiin yms.). Hyvin se menee!

1:25 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home