perjantaina, heinäkuuta 15, 2005


9 Comments:

Blogger laurar said...

Sööttejä hattuja! Tuohan on hyvä periaate, teen-vaikken-niin-osaakaan. Siinähän sitä oppii :)

10:11 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Kivoja hattuja! Sinä OSAAT virkata :-)

11:17 ap.  
Blogger Nimuel said...

Kiitos Lauralle ja Sirpalle! Mulla on se ongelma, etten osaa tehdä pylväitä. Mulla on kyllä kaikkia ihan omia versioita virkkaamisen jalosta taidosta. Ehkäpä siis nimittäisin omia projektejani "virkkaamisen kaltaisiksi toiminnoiksi".;D

12:34 ip.  
Blogger Susanna said...

ihanaa, mä kans harrastan tuota virkkaamisen kaltaista toimintoa... Siskon ponchon kun sain tehtyä, näin jossain ohjeen miten tehdään pylväs, ja mä olin tehny koko ponchon ihan erilailla, mutta saman näköinen on kuin kuvassakin :D

virkkaaminen on hassua, siitä voi suoriutua vaikkei tajua touhusta mitään...

ihania noi hatut. varsinkin tuo punainen.

Tuliko posti jo? mahtuko tukka? oliko hyvä väri?

4:45 ip.  
Blogger Nimuel said...

Susanna! Kiitos tuhannesti hatusta. Se on mainio ja juuri oikean kokoinen. Yksi asia kyllä huvittaisi testata: Mitä tapahtuisi, jos reunaan pujottaisi notkeaa siimaa tai vaijeria. Rautalankaa jos kokeilisi niin helmaa voisi muotoilla mielensä mukaan. On se noinkin ihana, mutta mä oon tällainen. Aina funtsimassa ja kokeilemassa kaikenlaista.=)

5:56 ip.  
Blogger Susanna said...

no hyvä että passas!

Mä kans mietin et sille reunalle vois jotain tehdä. Ehkä pitäs olla jotain jykevämpää tukikangasta pari kerrosta :D mut rautalankaideahan on hauska! Jos sen pujottais neulalla niin, että aina vuoron perään oikealle ja nurjalle pistäis helmen, niin piuha ei näkyis ja tulis nätti, ja sitten voisi reunan vetää vaikka kikkaralle :D

kokeilepa, jos menee pieleen niin tehdään uus.

7:49 ip.  
Blogger vikke* said...

Pylvään teko kuulostaa vaikeammalle kuin on.
Mä kans olen vaan päättänyt virkata vaikken osaa =)

10:09 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Kiva pipo! Mitä sille sun vihreelle tunikalle kuuluu?

3:06 ip.  
Blogger Nimuel said...

Kiitos Vikellekin kommentoinnista.=) Derea: Mun pitäis postata tunikasta kuva valmiina, mutta se korostaa mun läskejä, joten en ole kehdannut. Odotan, että joku hoikka ystävä tulee kylään ja saan mallin.;)

5:14 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home